fantasi är det vi vill ha

hej alla kottar små.
nu är det drygt ett ynka dygn till håkan, tror ni att jag längtar? ah vesst vettu. skoldagen har gått hisskeligt fort måste jag säga. började med individuellt val där tiden bara rinner iväg som vanligt. sedan hade vi religonskunskap där jag skriver om kvinnomisshandel, och jag kan ju inte precis påstå att jag fick så jätte mycket gjort idag, haha! efter det hade vi svenska och text vilket gick as bra, jag jobbade ypperligt för att skryta lite då. vi håller på med ett åtta sidigt magasin där jag skriver om skönhetsideal och jag ska säga er att desto djupare man kommer in i det ämnet desto mer intresant blir det.

imorses när jag kom till skolan och skulle leta upp tommy så berättar han för mig att intervjuvn som jag gjorde igår hade lagts ut på alingsås tidningens hemsida. där står det intervjuv med stanley helin av madeleine hansson. lite fräckt ändå! haha, man kan ju säga att jag blev jävligt chokad iaf. http://alingsastidning.se/puff_visa.asp?id=4837&sidnamn=ALINGSÅS, där har ni länken om ni vill lyssna på intervjuvn. klicka då på AT WEBBRADIO!

nu har jag precis målat mina naglar vilket var på tiden. dom såg rent av förskräckliga ut! men vad gör man? målar dom såklart, haha. sedan har jag även städat mitt rum vilket inte heller vad en dag försent. det jobbigaste av allt är ju att jag är allergisk mot damm och kvalster så fyfan vad jobbigt det blev tillslut.

men nu ska handtaget kila sin väg, om ni undrar vem handtaget är så är det jag. det fina smeknamnet har jag fått av benjamin, handtaget = kärlekshandtag på oss tjejer. verkligen snällt utav honom!
titta här då vad jag har fått!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0