fina vän

 
 
  
 
 
som ni ser så har jag varit på bio idag. det blev ett litet inpulsryck! jag och sara gick på stan och sen kom jag och tänka på att jag så jävla gärna ville se på flickan som lekte med elden. jag kan bara säga en sak, fyfan vad bra den var! helt jävla stört. jag vet att det är många av er som tycker att 1:an är bra, då ska ni fanimej se 2:an. man vill liksom inte att den ska ta slut.
  resten av kvällen har spenderats hemma med en liten kort promenix. sedan var det dags för söndagsmiddag med min kära famlij, haha! det serverades hjortfilé, refflad potatis, sås, grönsaker och gelé, smask!

jag ska nog sätta mig och plugga en stund hade jag väl tänkt mig. fan vad deppis jag känner mig! får ta och gaska upp mig alltså. ni får säkert ett inlägg sen!
pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0