galenpanna

 
bara för att jag har världens schnöggaste vän!
vad fan hade jag gjort utan dig alltså? antagligen ingenting, haft världens tråkigaste humor (vilket jag redan har) och ah vart allmänt boooring. men nu har jag dig och det är jag glad för ska jag säga er. jag tycker synd om er som inte har henne som vän, jag kan lova er att hon skulle nog kunna få vem som helst att skratta. my one love!

som ni kanske förstår så har dagen spenderats med fia. efter en ovärd dag i skolan gick vi och åt och sedan gick vi hem till linus där vi sappade mellan gossip girl och top model. jag somnade, haha vilket fia och linus underhöll sig med. när vi kom hem till mig så piercade vi fia i smiley men jag rådde henne att ta ut det ifall det skulle bli infekterat, nu mår hon illa och läget är inte det bästa. tur att hon har mig och jag har henne!

 
såhär såg det iaf ut, hon passade sjukt bra i det måste jag säga.
jaja men nu ska vi kolla på en skräckis, hare gött haj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är tamejfan galna, men jag älskar er ändå

2009-09-21 @ 22:43:48
Postat av: Sara

det förra va från mig....

2009-09-21 @ 22:46:10
Postat av: johanna

OJ JÄVLAR, hur vågade ni?! fint var det minsann :)

2009-09-21 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0