hårfärg och en snygg johanna!

jaha, nu ligger jag och johanna i hennes föräldrars säng med varsin data. varför klaga liksom? vi har precis färgat håret. och ja, vi båda är mycket nöjda! skönt att få bort den förskräckliga utväxten. fast inte för att det var någon extrem men ändå. vi kollade även lite på svenska hollywood fruar rätt sjukt program måste jag säga. eller rättare sagt patetisk. jaja det kan väl vara kul det med eller vad säger ni?

tyvärr gick det inte att ladda in bilderna på johannas data. man måste ha sladden så ni kan inte få bilderna från paddlingen men jag lovar att ni ska få dom imorgon. runt fem blire jobb också, min plånbok klagar verkligen inte. nä men nu ska vi nog sova med tanke på att vi ska upp tidigt imorgon.

fööööresten. hååååååkan på fridaaay! ska bli riktigt najsigt alltså.
hare gött, haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0