hej&hå!

här kommer jag med ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. egentligen orkar jag inte alls skriva, men jag gör det eftersom att ah, jag vill! natten och gårdagskvällen spenderades ju hos johanna som ni reda visste. vi råkade försova oss imorse därför missade vi även bussen. då bestämde vi oss för att ta nästa och när vi väl kommer fram till busshållplatsen, tro fan att vi missar den bussen också. då var det bara till att springa igenom halva ängabo för att hinna ifatt den, men värt vare!
  skoldagen har varit slapp ändå. jag, frida, johanna, agnes och cissi tog oss en sväng till stan på lunchrasten där det blev fika på coffé house! daaaaimkaka såklart. efter skolan hann jag knappt innanför dörren förens jag och min kära bror skulle åka och städa på åkeriet, (pappa och gängets mc-lokal). åh, jag har fan bestämt att jag ska ha en riktigt stor fest där.. men det är ganska invecklat menvafan, det löser sig alltid. här får ni iaf lite bilder på lokalen, mig och min bror!

 
 
 
 
 
 
 
ja, vad ska man säga? om närmare exakt två timmar fyller min broder 16 år. får väl skriva ett litet gulligt inlägg till honom imorgon. och även slänga in alla hundra miljader bilder från både skoldagen i går och idag!
men nu är det nog dags för sängen alltså, men sovsött allihopa!
pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0