jag-är-så-sämst-va

ja som sagt, nu har jag inte uppdaterat på två dagar. bra madde!
men jag har haft fullt upp med annat. i fredags blev det fika med linn efter det åkte jag, linn och agnes in till götet. jag fick köpt mig en kavaj och en sketläcker halsduk, så himlans nöjd är jag. runt tio åkte jag ut till josefin i ödenäs där det var partaj, den kvällen blev kanske inte så bra för min del.. mina tårar bara rann hela tiden men som tur är har jag världens finaste vänner, tack!
  gårdagen spenderades med linn, vi tog oss en fika på gårds och sedan kollade vi på en film. sedan mötte vi upp william, carl och patrik för att ta tåget hem till mig. sen kom även mikkan, frida, cissi och mikaela. kvällen var väldigt lycklad, även fast det gick lite snett, hö-hö! missförstå mig inte. men jag vaknade och då var det två töntar som hade målat mig i hela ansiktet, som tur var gick det bort utan vidare!

ni kan tyvärr inte få några bilder för jag glömde min kamera ute hos josefin. men det kan hända att någon skickar några roliga bilder, har redan fått en på mig när jag är helt nermålad i ansiktet.. ysch!

men nu ska jag kila serrni. vi hörs sen!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0