jag diggar dig!

när ni läser rubriken kanske ni förstår vad jag gör. jo jag sitter och lyssnar på nicke & nilla. jag älskade det när jag var liten, kunde varenda låt! nostalgi är fint, väldigt fint. annars då? jag har preciss ätit tacos vilket inte är min starka sida. haha, känns så slibbigt & slemmigt.

skoldagen var fruktansvärt onödig, eller bra med tanke på närvaron. jag och johanna hade verkligen kul på naturkunskapen. vi hittade en gammal diskborste som vi tog på folk. man skulle kunna tro att vi är 7 år. efter skolan som var slut klockan halv tolv gick jag och fikade med mammsen. jag fick med mig en ny foundation vilket alltid är bra, jag har iof ganska många med ingen som riktigt passar min hy, eller jo men ah ni förstår! sedan åkte vi till maxi där mamma segade som vanligt.

ikväll får jag lite trevligt folk i mitt hus vilket ska bli skojsigt. ett bra tillfälle att inviga min nya foundation, hehe! jag är så sjukt sugen på att åka utomlands, och fia den jäveln åker till grekland den 8 oktober eller var det nu va. kanske finns en liten plats för mig i resväskan? i hope so.

nu kilar jag men ikväll blir det kort, så ni vet vad som väntar!
pussissssss

Kommentarer
Postat av: johanna

diskborsten<3<3<3<3<3 puss

2009-09-25 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0