jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

jag får fan inte nog, håkanhåkanhåkan! hur kan en ända människa få en att må så himlans bra. allting var verkligen fint, till och med låtarna jag inte kunde, kunde jag ändå på något sätt. haha, okej det där gick kanske inte ihop! jag har inte haft en ledig stund på hela dagen. vi började köa klockan ett. sen var det dags att köa inne på liseberg också, fem timmar att fördriva! men det gick finfint. jag och sara hade ju åkpass så det var bara att fördriva tiden med det. men sedan återvände vi för att inte alla platser skulle försvinna och ja där fick vi vänta i tre timmar. men det var verkligen värt det på alla sätt! 
  när hurricane gilbert grät jag endel faktiskt. men som tur är har jag alla mina fina vänner! men satan vad fint det var, kan inte sluta tänka på det. nu ligger jag faktiskt och lyssnar på tro och tvivel. sedan träffade vi även ett par stensköna stockholmska tjejer, riktigt skoj faktiskt.
jag slänger in lite bilder också för det skadar väl inte liksom?!

 
 
 
 
 
 
 
 
nu orkar jag inte ladda upp fler nu, men det kommer flera. det kan jag garantera!
nu tycker jag att ni ska göra som jag. sätta på håkan och lägga er i sängen för att somna in till hans ljua stämma.
puss på er göllisar

Kommentarer
Postat av: linnnéa

jag tar några bilder av dig, hoppas det är okej <:

2009-09-19 @ 13:00:22
URL: http://detskullevaradansdansdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0