läget är sjukt

godagens alla snyggisar!

jag mår helt konstigt. början till sjuk fast ändå början till frisk typ! precis så känns det. jag har gått till skolan i vilket fall som helst och hade en go sovmorgon till 10 vilket inte är alls vanligt, så ah det var gött! sedan blev jag även klar med min inlämning på 3st A4 papper. grym e jag!

jag fick lite ryck på min mentor lars idag för er som känner att ni vill veta. jag var nämligen sjuk hela första veckan i början på terminen vilket betyder att jag har hög frånvaro eftersom att vi bara har gått i skolan i tre veckor, eller var det nu är. jag sjukanmälde mig varje dag vilket lars säger att jag inte gjorde så därför har jag ogiltlig fånvaro. blir så jädrans sur! men som tur är ska mamma ringa och säga hur det ligger till. annars har jag, frida, johanna och cissi haft en kul timma i radiobåset, kan tyvärr inte avslöja något mer. höhö!
   efter skolan blev det en classisk fika med hjärtat mitt, sara!
tänkte även avslöja en riktig nyhet för er mina vänner, biljetterna till melissa horn är nu bokade! ni förstår inte hur mycket jag älskar henne, åh det påminner om så sjukt mycket. ska bli fint, riktigt fint +att mina två fina vänner skall med också, saris & hannis! ♥

imorgon har jag endast en lektion, frågan är ju om det är värt att gå till skolan. fast jo det är det egentligen. ikväll bär det nog av till sara för att kika på idol med henne och fisen. mysigt saru?! yeap.
nä men nu kliar halsen, jag hostar och måste springa & ta astma medicinen. vi hörs senare kan jag lova!

låttips vare ja!


fina joshua som jag ska på den 14 oktober!

Kommentarer
Postat av: saren

Åh jag älskar joshua! hur kan man boka vill också och vart?(a)

2009-09-24 @ 19:45:00
URL: http://sarapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0