lyckliga dagar

godmorgon alla nära & kära!
   - och ni andra med såklart.

ni förstår nog inte hur snuvig jag är och hur fult jag pratar. jag har nämligen varit hes ett jävla tag nu vilket inte har blivit bättre utan snarare sämre. jag låter som en 70-årig gammal rökkärring, får la hoppas på att det snart går över. gårdagen var utmärkt på dom flesta sätt & vis. började med en slappis morgon med fisen sedan kom min käraste och ända kusin hit samt min moster och hennes nya göbbe. eftersom att jag har tippsat emelie om filmen taken så var jag tvungen att kolla den med henne för fjärde gången, inte för att jag har något emot det, haha! runt sex tiden gick jag och mötte fia igen som hade varit i inne i alingsås en sväng. sedan blev det till att göra sig i ordning till festen som hölls av några goa göbbar på åkeriet, festlokalen som jag visade på bilder för några veckor sedan. partajet var skoj måste jag säga, jag älskar att träffa nya människor vilket jag gjorde. måste säga att dom flesta i den "kresten" är väldigt fina människor vilket jag uppskattar. 
   trots det som hände så var kvällen lyckad. jag känner att jag just nu inte tänker lägga energi på det. men satan vad förvirrande allting är. jaja, jag vet att jag var bra igår. det var kul att höra att det inte bara var jag som var stolt över mig själv utan en herrans massa andra. underbaringar!

nu skall jag dricka upp mitt chaite och äta lite mackisar. jag är sugen på att gå ut och fotografera. får se om det blir av helt enkelt och simpelt. vi hörs senare då!

kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0