min älskade bror!

 
 
 
i princip såhär har min dag sett ut. idag har vi haft radio hela dagen lång! det kan verkligen vara så jädrnas kul men ibland är det så jävla segt. idag gjorde jag en telefon intervjuv med stanley helin om "konstnärsdagarna" i norsesund! trevlig gammal man det där.
   direkt efter skolan tog jag och mitt lilla födelsedagsbarn en fika på coffe house, det var verkligen mysigt. efteråt tog vi även en sväng på stan och jag lyckades puckla på min bror en aaaas snygg tröja, yeah! runt fyra kom fia hit, först satt vi vid varsin dator (som vanligt). sedan tog jag, fia och carl tåget in till alingsås och promenerade bort till maxi för att köpa dipp, morötter, gurka och godis. sedan kom sara också och vi bänkade oss framför tv:n för idol stod på schemat!

nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga maj. vi hörs imorgon!
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0