NOSTALGI

är inte det bland det bästa som finns? bara sitta och blicka bakåt. just nu sitter jag faktiskt och lyssnar på spice girls, yeap ni hörde rätt! satan i gatan vad jag älskade dom när jag var mindre, jag var alltid emma när vi uppträde inför klassen och sånt. haha herregud! sedan har jag suttit och kollat igenom gamla foton och tänka sig vad livet var enkelt då. ja om man ändå kunde spola tillbaka tiden. grävde även lite i min garderob och hittade min gamla digital kamera, åh.. bilderna säger jag bara. ni kanske förstår vad som fanns på, lite jobbigt men fint. den gamla kameran är faktiskt bra att ha ibland, typ liten och bra att ha i väskan, så slipper jag bära med mig systemkameran!

dagen började iaf på mjörnvallen där vi skulle ha klassens dag. vi spelade brännboll och gick tipspromenad, riktigt värd dag verkligen! näee. efter skolan åkte jag hem och sov i tre timmar sedan tog jag tåget och mötte upp simon, vi satt ute och pratade i flera timmar om allt och ingenting. det var riktigt trevligt, jag säger bara tur att man har så jädrnas fina vänner alltså. om en stund ska jag titta på idol och sedan åka hem till världens finaste vän, fia! jag sover sådär riktigt underbart när jag sover bredvid henne, och det gör hon också (säger hon iaf), hon kanske inte alls menar det, haha!

bara för att jag hittade kameran så ska ni få lite gamla och nya bilder. thihi!

 
 
 


sådärja. nä men nu kilar jag hörrni! kanske slänger in ett inlägg senare men så blire nog inte. sköt om er!
puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0