smartis

ja, jag satt och tänkte på en sak förut.

om det funnes en mångfald olika ting, olika "varanden", måste det finnas något som skiljer dem åt, men det enda som skulle kunna skilja något som finns från något annat som finns måste vara något som inte finns, och något som inte finns kan ju inte finnas.

där har ni en smart madeleine. höhö!
jag har precis varit ute med sara och vi ska väl ta och lägga oss eller nått snart. skolan har förövrigt varit seg och tråkig.. eller ah mestadels. sedan gick jag och johanna runt en sväng på stan för att sedan ta en fika med lite goa tjejer. annars har jag inte alls gjort så mycket, tagit det alldeles för lugnt och så.

vi hörs imorgon, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där var komplicerat och smart och alleles för hög nivå för att min hjärna ska kunna tänka ut en lösning. det liksom funkar ju inte... knäppt men sant! :o <3

2009-09-03 @ 22:49:10
Postat av: tov

det där var komplicerat och smart och alleles för hög nivå för att min hjärna ska kunna tänka ut en lösning. det liksom funkar ju inte... knäppt men sant! :o <3

2009-09-03 @ 22:49:12
Postat av: kusin

haha gumman ;) filosofin sätter sina spår?

2009-09-04 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0