tårarna smakar salt

ibland är allt bara så förvirrande, mina ögon rinner. usch!
varför kan inte allting bli som vanligt? tänk om alla problem bara försvan, typ om någon annan kunde ta över dom. någon som var bra på att lösa saker och ting.

tänkte på att fia snart åker till turkey, hur fan ska jag överleva? iof har jag dom andra finisarna. men ändå, min lilla fis, ute i världen utan mig! åh den dagen längtar jag inte till.

dagen har spenderats tillsammans med sara, vi köpte en fet godispåse och somnade i två timmar. haha! men det är så det ska vara, eller vad säger ni? sedan tog jag bussen hem i min ensamhet. resten av kvällen har spenderats på samma ställe som nu, här vid datorn. sån jädrans nörd är jag! funderar även på att skippa skolan imorgon, ligga hemma och kurera mig, vilket skulle behövas. eh, vi får väl se hur det blir med den saken!

jag har faktiskt lite bilder från ljus i alingsås som vi var på igår. det var riktigt fint faktiskt!

 
 
 

sådär ja.
nu är det läggdags för lilla madeleine. puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0