friend like you

hallå i lingonskogen!
hur mår ni goingar? jag hoppas att svaret på frågan är bra.

med mig är det helt okej, jag är trött och seg. men det får man vara ibland, right? jag kom nyligen ut ur duschen, eller vafan? nyligen? det råkade visste vara tre timmar sedan. jag befinner mig nämligen hos fia medans hon är och spelar match. jag orkar inte åka hem men det börjar bli ganska tråkigt att bara sitta här. iof har jag precis gjort lite makkaronisar! bettan (fias mamma) passar sitt barnbarn, ja ni kanske förstår vad det innebär. fia är faster! rätt skojsigt sådär. jag har lite på känn att jag borde plugga på naturkunskapsprovet som vi ska ha imorgon bitti. det är på typ 13 olika sorters löv, visst låter det intresant?

i stort sätt hela gårdagen jobbade jag hos pappa på bröllop, jag har varit med och jobbar på ganska många innan men detta var riktigt stort alltså. herregud, tänk när man själv ska gifta sig. nu kanske jag låter som en 30-åring men jag längtar lite. haha! men man ska leva livet medans man är ung, eller vad är det man brukar säga?

nä men om jag skulle ta och ringa mamma och kolla ifall hon kan komma och hämta mig, eller om jag kryper ner i fias säng och kollar klart på filmen som vi hann påbörja igår. jaja, see you later aligater!

 

lite knasbilder.

köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0