hela världen snurrar

hej på er alla goa och glada!
jag vet inte riktigt vart jag ska börja mer än att oj, satan vad dom senaste dagarna har varit röriga. det ena efter det andra. men måste tillägga att det har släppt en hel del nu. det är bara att kämpa vidare, allt går om man vill!
skoldagen har varit helt okej ändå, började med tre timmars foto lektion med aqua, som förövrigt var riktigt go idag. det var rena rama chocken när jag och linn kom försent då han säger "ni är här iaf, det är bra". natten har spenderats hos linnsan, vi var ute och gick ett tag och sedan blev det lite nattmat för att sedan somna till någon film som jag inte ens kommer ihåg namnet på. idag har jag och fia även varit hos kuratorn i 1 och 1/2 timma. tänk vad bra att dom finns. jag älskar att hjälpa folk, det är just därför som jag vill bli det. och med min vilja och envishet så kommer det gå galant, ojoj blir kanske lite för possetiv nu! 
  nu ska jag välja kläder för imorgon och packa väskan, sedan bär det av till världens bästaste fia. skönt att ha någon att sova med, så jag klagar inte! imorgon ska vi ha "klassens dag" på mjörnvallen. det fulaste är att det är lärarna som har bestämt det, vi får liksom inte en syl i vädret trots att det är våran dag. jag har inte fått tillbaka min kamera ännu så några bilder blir det tyvärr inte, eller jo! ni kan få lite cam-bilder från grekland.

  
  
  
  
(dom små bilderna är klickbara)

här får ni lite låttips också!


Lenka - the show 


The Perishers - sway


Nikola Sercevic - you make my world go around


sköt om er. kärlek från maddisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0