vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen

hola!
kom hem till sara för en stund sedan. hon är kvar i skolan men beräknas komma om ca en kvart. hon sa att det skulle gå en buss från alingsåsterminalen tio över men nehedå, det gjorde det inte. då tog jag tåget till norsesund och antar att det går en byabuss, men tro fan att det inte gör det. men det var riktigt mysigt att gå där bland alla fina löv. hade även finfin musik i öronen så varför klaga?

jag tänkte en del när jag gick där. både bra och dåliga tankar. jag förstår inte meningen med allting. egentligen borde allt ha en mening, men ibland känns det inte så. jaja nu babblar jag i nattmössan, haha ja nu är det nämligen dags för min dagliga middagslur. vi hörs sen det kan jag lova er!

köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0