baby here we go again

Nu regnar det. Blåser också för den delen. Men på nått sätt är det rätt mysigt. Det var bättre väder förut vilket var rätt bra med tanke på att vi har varit mycket ute. Idag har det faktiskt shoppats lite. Jag köpte en skitsnygg sommarklänning från zara. Av alla ställen liksom, men hoppas på att det inte har kommit in i sverige eller att den inte gör det heller. Har även köpt en läcker väska och lite annat smått och gott. Är verkligen supernöd och det ska jag la vara. Jag och brorsan hade egentligen tänkt att dra ner till stan nu men vi orkade inte med tanke på vädret. Jag hoppas på riktigt bra väder imorgon så att jag kan ligga vid solen och steka lite men mina drömmar brukar aldrig gå i uppfyllelse så lika bra att vara pessimist. Pappa kallar mig ändå det så, trots att jag inte är det. Är oftast på rätt bra humör om jag får säga det själv. Jaja det var la inte precis det jag skulle skriva. Måste bara säga att ännu en gång har jag ätit så jag tror att jag ska svimma. Om ni vill veta så rullar jag typ fram. Glass, godis, pommes, chips, kakor och en hel jävla del annat är vad jag trycker i mig dag efter dag. Men snart blir det back to the normal.

Har gjort en jävla massa försök att ladda upp bilder men det går inge vidare. Så jag skiter i det och kilar istället. Godnatt väääääääääääärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0