goodmorning sweden

Ja det får jag väl ändå säga nu när jag har kommit hem till sverige igen. Vi landade här hemma igår klockan tio i tolv. Blev ju inte lite besviken på tempratur-skillnaden, åkte från 20 grader till 4.. Vad fan är det för nedköp egentligen? Hade gärna stannat ett tag till faktiskt. För dom två sista dagarna hade vi strålande sol, och dom andra var lite blandat. Jag har verkligen haft en toppenvecka med min älskade familj. Tiden gick svinfort. Mallorca är ett ställe jag helt klart kommer att åka tillbaka till, vem vet om det blir med mina blivande barn. Höhö! Nej men det är faktiskt ett riktigt partajplace för den som vill skaka rumpan (utan föräldrar). Tydligen har svenskar svårt att komma in på en del klubbar där nere men det lär ju lösa sig på något vis. Jag träffade ingen snygging där nere, tyvärr. Bara en massa äckliga gubbar. Det var en tjockis som satt i baren när jag satt vid datorn med pappa då kollar han på mig och börjar vicka på ögonbrynen. Vad är det för psyko liksom? Man undrar ju..

Just nu väntar jag på fisen som ska komma och våldgästa mig. Som jag har saknat henne, och mina andra goingar också såklart. Vi ska in till stan och fika hade vi tänkt sedan tänkte vi även rulla iväg med brädorna, om nu vägarna är sopade, har inte kollat så noga. Det är iallafall riktigt kanon väder idag vilket gör mig lycklig. Lite skönt är det la att komma hem. Men nu hade jag faktiskt tänkt att slänga in massa bilder innan jag gör mig i ordning.












Så det var la allt just nu. Men vi hörs sen!
köss å haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0