gör min dag









Shit vad trött jag, kissenödig också för den delen. Men orkar inte röra mig till toaletten. Dagen började med en hyfsat go sovmorgon. Hjälper ändå lite på en måndagsmorgon liksom. Sedan kom Frans och Johanna och hämtade upp mig hos Andreas och körde mig den långa vägen till skolan, hehe. På rasten kilade vi hem till Andreas igen, där lagade vi mat och gottade oss. Sedan somnade både jag och Johanna jävligt gött i hans säng. Nu håller jag på att komma igång med pluggandet, ska jag vara ärlig så suger det runt ut sagt. Är så jävlans skoltrött just nu så det finns fan inte. Varför kan inte sommarlovet börja imorgon? Hade faktiskt inte varit dumt.

Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen också. Bilderna ovan är från i helgen!
kram osådär

Kommentarer
Postat av: mikkkis

ser faktiskt lite halvt mongolid ut på den andra bilden! ps. du är ganska söt! hihi

2010-04-27 @ 20:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0