gött hääääääääääng vare ja


Såhär gladis har jag varit idag. Med andra ord en riktigt gladfis har ni här. Just nu sitter jag vaken i min säng, nyduschad dessutom. Var en jävligt behövlig dusch kände jag. Kvällen har som sagt spenderats hos Calleballe tillsammans med ett helt gäng. Somliga lite bättre, och somliga lite sämre. Väskan är nästan färdigpackad det är bara sminket och allt annat som jag måste använda imorgon som måste packas ner. Jag är lite nervös faktiskt, men det kommer gå galant. Eller? Just nu spelas håkan i mina högtalare, hans texter går faktiskt rakt in i hjärtat. Längtar tills sommaren när jag förhoppningsvis får se honom uppträda.

Nej men nu ska jag faktiskt sova.
Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0