mitt liv rullar på

Nu sitter jag här igen. Denna gången ensam, dock hos Andreas. Men han är iväg och tränar den lille skiten. Efter hans träning ska vi möta upp Johanna och Frasse för att dra till hemsjö och kolla på mina brudars match. Får hoppas på vinst nu då. Jag och Andreas har varit ute på en promenix i det just nu mysiga vädret. Vi la oss på en gräsmatta och mös i solen. Sedan prövade vi på olika låtsasskratt som rätt snabbt övergick till det mer seriösa. Haha, ja men så kul kan man ha det ibland. Känner att det börjar bli lite ensamt här så han får ta och pallra sig hemåt så snart som möjligt. Ville bara påpeka en sak, jag är lycklig!

hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0