Sitter på mallis

Tänkte uppdatera er lite här ifrån mallis. Just nu sitter jag på hotellet med pappa och carl. Mamma har gått upp och lagt sig. Vi bor i Mallorcas såkallade "huvudstad" Palma. Eller Palmas kanske man säger. Imorses spöregnade vilket sög ganska så rejält men sedan kikade solen fram. Det är inte precis varmt här vilket inte heller är så gött. Men vadfan, vi har det trevligt ändå. Har käkat massor med gott och gått runt på stan en jävla massa. Imorgon skulle vi åka iväg någonstans men vart det vet jag inte. Jag vill verkligen ha sol och kunna ligga på stranden. Men pappa säger att det inte brukar vara så varmt i palma de mallorca. Men jag ska fanimej dansa soldansen och be till solgudarna sen, haha! nej men nu ska jag nog kila hörrni. Men vi hörs imorgon förmodligen!


Puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0