that party last night


Mina fötter gör ont, min rygg gör ont, mina höfter gör ont.. Vet faktiskt inte ett ända ställe där jag inte har ont just nu. Men det är ju tecken på att gårdagen var bra eller? Det var den verkligen. Alla var goa och glada. Har faktiskt precis varit och städat och det var inte så farligt förutom alla flaskor och burkar som stod precis överallt men vadfan, det ska det göra liksom. Är faktiskt riktigt glad att jag inte fick torka upp någon spya, bara det gjorde allting så mycket enklare. Hade tagit med mig kameran men glömt batteriet hemma igår så det blev inga bilder. Mitt hjärta Fia var med och städade, så snällt utav henne. Efter städningen gick vi och käkade pizza. Så nu ligger jag i sängen i min ensamhet och ska alldeles strax hoppa in i en jävligt välbehövlig dusch.

Ha det!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0