tuggummi



Här ligger jag och tuggar tuggummi. Blåser stora bubblor gör jag också. Det är rätt kul förutom när dom smäller och klibbar fast sig i hela ansiktet. Jag funderar på att städa mitt rum men min lathet överväger litegrann. Ligger hellre nerbäddad i sängen och myser. Men ska ändå hoppa in i duschen snart så varför inte städa lite. Dagen har tillbringats hemma hos Andreas tillsammans med Mikaela och Johanna. Vi kollade på filmen dear John och jag måste säga att den inte överträffade mina förväntningar, snarare tvärtom. Den var ju bra men inte så bra som jag hdae väntat mig. Sedan drog vi en snabbis på stan innan vi drog hem.

Igår var jag och såg på Joe Laberos show. Det var helt sjukt alltså, har knappt några ord att beskriva det. Allting är bara så jävla sjukt och komplicerat. Men jädrar vad grymt det var.

Nej men nu hade jag faktiskt tänkt att kila in i duschen. Men jag skriver ett till inlägg sedan, det lovar jag med tanke på hur sämst jag har varit på att uppdatera det senaste! Puss osååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0