varför klaga?





Hej alla söta små kottar.
Nu sitter jag med calleballe i baren och dricker fanta. Vi har ganska nyss ätit och min mage är fan större än vad hela familjens Hanssons magar är tillsammans. Den blir bara större och större för varje dag. Men vi är ju på semester trots allt, då måste man tjocka sig lite. Dagen har tillbringats lite nere vid havet och en rundvandring i staden. Har även hunnit med en jädrans massa glassätning. Just nu känns det som om mitt ansikte skall brinna upp. Jag har nog bränt mig lite.. Imorgon kommer regnet hit igen vilket suger rätt rejält. Men efter regn kommer solsken eller hur är det man brukar säga? Hihi. Trevligt med lite bilder va? Hoppas att ni gillare. Nu ska jag nog kila hörrni. Det lär bli mer uppdatering under veckan så oroa er inte.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: fiaaa

din göttegris! jag saknar dig kom heeemmmmmmmm nu!

2010-04-05 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0