vemdaaaaaaaaaalen










Ja det var lite bilder från Vemmis. Som ni kanske ser så hade vi det jävligt gött. Jag är verkligen helt utvilad dock inte jätte taggad på spanien men det kommer la ikväll eller nått, haha. Jag har förövrigt åkt natttåg själv för första gången. Det gick bra, var dock jävligt tråkigt och kallt. Sov i en kupé med 6 andra tjejer. När jag kom på tåget i Östersund så låg nästan alla i min hytt och sov så det fanns inte mycket mer än att sova för min del heller. Det sög riktigt rejält faktiskt. Jag sov förövrigt skitdåligt, räknade ner timmarna hela tiden. Men nu är jag hemma och allt är bra. Jag blev inte bortrövad till något läskigt land eller någon äcklig gubbe, vilket rätt många trodde skulle hända. Tack för stööööödet! Just nu håller jag på att packa upp och packa ner. Blev rätt stort ombyte på kläderna. Om en liten stund kommer Fia hit och vi ska hem till Calle för en förhoppningsvis mysig grillkväll.

Hörs sen dårå, KÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e typ femton eller??

2010-04-02 @ 23:43:50
Postat av: madeleine

Svar: Ja men tyyyyyyp asssåååå

2010-04-03 @ 01:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0