back on track

Nu börjar allvaret igen. Efter 10 veckor av full njutning av ett perfekt sommarlov.
Istället för att hitta på lite tokiga spontana saker ska vi nu sitta instängda i en skola.
Jag vill inte. Har varit usel på att blogga under sommaren men nu jädrar drar jag
igång igen. Nu när skolan börjar så känner jag att det är dags. Jag har en hel novell
att berätta om mitt fina sommarlov. Men det har jag inte tid med nu. För om en
halvtimme skall vi ha upprop i skolan så jag måste skynda mig. Dock slänger jag
in några få bilder från igår.





Johanna som var gårdagens födelsedagsbarn. Som vi firade på det grekiska
igår. Mycket mysigt! Nu knackar snart Johanna på dörren så jag måste springa.

Puss.

Kommentarer
Postat av: possan

fan va gött att du är igång igen madddddddddddeeeee

2010-08-24 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0