göteborgs fina gator





Häj alla goa å glada.
Just nu sitter jag knallröd i ansiktet, varför vet jag inte. Har fått värmeslag eller nått.
Eller så kanske jag är generad, fast näe det är jag ju inte. Arg då? ah en aning.
Eftermiddagen har spenderats i göteborg med Johannisen. Vi har shoppat och haft
oss. Sedan kom Fia och plockade upp mig då vi satt och pratade om allt emellan
himmel och jord. Sedan drog vi ut med bilen och åkte en sväng. Har ju faktiskt
inte nämnt detta på bloggen ännu, men Fisen har fått körkort. Så jäklans skönt va!

Nu ska jag mysa med min älskling som förövrigt fyller åt om en och en halv timma.
Vi hörs imorgon. Eller vem vet, inatt kanske.
pusss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0