som sagt..

Ja, jag lovade ju att hålla igång. Hur gick det med det egentligen?
Nu har jag precis städat Andreas rum medans han är och tränar.
Sån ängel är jag. Har nästan precis kommit innanför dörren också,
har nämligen varit ute på roadtrip med Patte och Fisen. Vi åkte en
jävla bit asså. Skolan då? Den skulle kunna ta och brinna i helvetet.
Jag är redan skoltrött liksom, efter två dagar som inte har varit precis
jobbiga. Men jag är nog inte ensam om detta som tur är. Jag är så sjukt
jäkla godis sugen just precis nu så funderar nästan på att ta mig ut i
ösregnet för att kila till bonbon en snabbis för något gött.

Fast justdä måste skriva klart bokrapporten. BLÄBLÄBLÄ
Gotta go.. laaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0