hej vad det går










Shit kan jag börja med att säga. Sikken jädra helg jag har haft asså!
Kan ha varit en av de bästa helgerna på riktigt länge. Fredagen började
med match i ishallen och som tur var blev det vinst. Sedan traskade jag
och min fina liza iväg till en galen kväll på hotellet. Vi dansade tills våra
fötter inte klarade mer. Jag har nog aldrig haft så ont i fötterna och inte
nog med det så skulle man ta sig hem. Skulle fan tagit skridskorna..
Vaknade upp hos Andreas tillsammans med Johan och Wille som hade
spenderat natten med oss.

Jag låg i sängen i stort sätt hela dagen tills jag orkade flytta mig till soffan.
I gårdagens smink och min pyjamas kom jag på mig själv som ett äckel, haha.
Vid åtta tiden kom lizus. Vi dukade upp med kex, ost och vin. 40+ vi vet!
Efter ett tag när vi hade fått lite vin i oss fick vi, eller får väl säga jag för mig
att vi skulle försöka komma in på hotellet med tanke på att våra grabbar var
där med hockeyn. Och vi lyckades! Så en redigt festlig kväll väntade oss.
Med ännu mer värk i fötterna än i fredags började vi traska hemåt men cissi
hade erbjudit att köra oss så vi kunde fan inte tacka nej. Tack going!

Puss på min liza som har gjort mig helg. LÖV U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0