lyxlördag

Började med jobb på lördag morgon. Var grymt otaggad men visste
ju vad som väntade. Efter jobbet fick vi tillgång till sviten på våning 21
där vi skulle spendera natten. Asså jag kan säga såhär, det var helt
sick! Världens finaste utsikt, världens goaste säng, två fina badrum,
ett stort vardagsrum och ett grymt snyggt kök. Vi fick allting gratis.
Kunde äta precis hur mycket vi ville ur minibaren så vi började kvällen
med mouserande vin. Sedan gick vi ner till livingroom för texmex middag.
Inte så pjåkigt. Vi träffade även på en kille på 30-35 år som tyckte vi var
tighta osv. Bakom honom står hans fru och barn som inte alls höll med
honom, haha.

Efter middagen traskade vi glatt bort till bergakungen där vi skulle se
himlen är oskyldigt blå. SERIÖST hur snygg är inte Bill Skarsgård då?
Jag höll seriöst på att smälla av. Speciellt i början av filmen, hehe.
När filmen var klar tog vi spårvagnen tillbaka till hoteller där vi gick och
la oss med en gång.

Klockan åtta imorses blev vi väckte och åkte då upp till heaven 23
för världens jävla brakfrulle. Det fanns fan allt man kan tänka sig.
Önskar att man kunde ha det så varje dag! Sedan klockan nio var
det bara att bita i det sura äpplet och börja jobba igen. Och jag kan
säga såhär, det var den värsta jobbdagen någonsin. Har aldrig varit
såhär glad för att komma hem. Snart ska jag hoppa in i duschen och
invänta min hockeyboy som precis har varit och spelat match.


vardagsrummet i sviten 

the amazing bed 

badrummet








En liten bildbomb.
Tack Pfister för en toppen helg. Nu väntar duschen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0