merry x-mas




God jul på er alla där ute.
Tittade precis på nyhetsmorgon där dom besökte stadsmissionen i stockholm.
Tycker det är hemskt faktiskt. Men så otroligt fint att dom har ett sådant ställe
för folk som inte har något hem. Tänk egentligen hur bra man har det!

Nu ska jag klicka hem en julklapp till farmor. På unicef kan man köpa massa
små fina och stora presenter som hjälper folk i nöd. Till farmor skall jag ge ett
vaccin. Åh, jag bara älskar att man kan ge sånna julklappar. Kan vara den bästa
uppfinningen alltså. Vem vill inte skänka bort en välbehövlig julklapp?

Jag har precis ätit gröt och öppnat julstrumpan. Mina föräldrar är bäst!
Bloggar senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0