mitt tjugohundratio

December:
Nyår med dom bästa

Januari:
Skolan började igen

Februari:
Firade Sara som fyller 19 barre

Mars:
Besökte mallis med familijen


April:
Åkte till vemdalen med mikaela och johanna

Träffade världens finaste människa

MAJ:
Klippte sidecut

Var på universeum med andreas, johanna och frans

Juni:
firade Saras student

hade några trevliga dagar hos calle

åkte ut till havet och levde gott

Juli:
Var på bröllop med familjen eriksson

fyllde 18 barre och hade en lyckad fest på åkeriet


Augusti:
åkte till alanya med mina härliga vänner



September:
färgade håret brunt igen

myste en hel del

Oktober:
skaffade iphone4 som jag aldrig skulle klara mig utan.



November:
träffade en underbar person som jag tillbringade många kvällar med nere på eksteds.




December:
fick en ny dator

Spenderade en natt i sviten på gothia med pfister

gjorde min första tatuering

var på hotellet en hel del med goa människor

Finns nog en hel del bilder att visa men tyckte detta beskrev mitt
2010 riktigt bra ändå.

Väckte en del minnen att kolla igenom massa bilder faktiskt. Blir alldeles
tårögd. Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0