-

att jag vill - ha värme och ligga på en strand.
att jag har - städat hela köket.
att min senaste kyss - var rätt okej.
jag brukar lyssna mycke
t på -
musik och folk som pratar.
att jag funderar på - hur jag ska skriva min essä.
att jag pratar – bättre utan tandställning
att jag inte gillar – när människor gottar sig i andras problem.
att min första riktiga kyss – var den första riktiga kyssen.
att jag avskyr när folk snackar - om vissa saker vid fel tillfällen.
att kärlek är –  något man bara får uppleva några få gånger i livet.
att jag gillar – när någon kliar mig på ryggen.
att jag alltid kommer att – vara envis.
att jag är förälskad i – joel kinnaman.
att sist jag grät var – var i lördags.
att min mobiltelefon är – något jag har stort behov av.
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag lite till.
att innan jag går och lägger mig sitter jag vid datorn lite för länge.
att idag har jag – legat i soffan mest.
att jag just nu tänker på - om jag ska göra mig en stor kopp te.
att i kväll ska jag – sova.
att i morgon kommer jag – förmodligen sitta och göra något tråkigt i skolan.
att jag verkligen vill- sommar och sol.


snodde listan av mikkan, jag är rastlös!


Kommentarer
Postat av: kusin

snoozar lite till va, rå gött

2010-02-10 @ 00:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0