askalas

Även gårdagskvällen var kanon. Började med en middag tillsammans med goa tjejer. Vi åt pastasallad, grekisksallad, fläskfilé, kycklingfilé och tsatsiki. Till efterrätt bjöds det på prinsesstrårta såklart. Vid åtta tiden droppade det in folk titt som tätt, och snart så var hela huset fullt av folk. Ja det bjöds på lite av allting. Det är oftast då det blir som bäst. Jag, Cissi och Carl tog taxi hem någongång vid ett tiden. Rätt tidigt ändå men det kanske var bäst så. Tack min älsklingssara och alla andra för en toppen kväll.








Det var la lite av det jag hade att erbjuda just nu.
Jag tror att jag tar mig en tripp till gbg. Vill inte ruttna här i min säng.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0