babbelbabbelochbabbel

Hejhejhallå!
Nu är jag trött. Inte så lite heller. Funderar faktiskt på att sova nu, innan klockan slår halv elva. Fast hur det kommer gå med den saken är ett bekymmer. Jag har haft en trevlig dag i göteborg. Den innehåll två fika stunder och två rundor på stan. En bra dag enligt mig. Imorgon börjar vi åtta. Nästan så att jag vill skjuta mig själv. Men icke sa nicke. Måste tänka på närvaron. Fan. Jag kom just på att jag måste skriva på min essä. Jag har inte tid. Min kropp behöver sömn.
Om jag mot all förmodan inte skulle kunna sova så kanske jag bloggar lite sen. Har faktiskt ännu fler nytagna bilder med min kamera. Inte för att bilderna här ovan är gamla. Eller om man räknar 2 minuter som gamalt. Oj vad jag babblar. Nu skall jag tvätta bort sminket. Godnatt till er alla där ute i mörket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0