det ska bli ljuuuuust






Så himlans ljust ska mitt hår bli. Nu är det väl en blanding av rött, orange, gult och brunt. Haha. Ser runt ut sagt förjävligt ut. Men jag har inte mycket till val om jag vill bli blond igen. Sen har jag även besämt mig för att inte färga mitt hår brunt på mer än 5 år. Om jag kommer lyckas med det? Näää, skulle inte tro det va. Nog om det.
Igår kväll var vi hemma hos Jonte och firade att han idag fyller 19 år. Gammal gubbe det där. Det var en lyckad kväll. Förutom oturen jag och Pfister hade när vi skulle åka in. Här kommer hela storyn.
Först var det meningen att vi skulle ta tåget in till stan och sedan gå bort till Jonte. Men när vi har kommit fem meter från huset så kände vi att näe, det är ingen idé att gå i detta vädret. Så jag ringde pappa och bad honom köra oss in. Men när vi står vid bommarna i vb får vi reda på att det är helkaos på motorvägen. Så vi vänder om för att ta tåget. Tänka sig, det var bara 4 minuter sent. WOW! När vi precis är inne i stan kommer jag på att jag glömde allt mitt vin i pappas bil. Så det var bara att sätta sig på tåget igen. Pappa kom snällt ner till stationen och lämnade vinet. Sedan tog vi tåget tillbaka till stan igen. Tom och Anton var väldigt snälla och plockade upp oss på stationen. Men trots allt strul så var humöret på topp ändå. Såklart med dom fina vännerna man har!

Nej nu blev inlägget långt och ointressant.
Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0