du kanske minns mig..

Nu är jag verkligen så jävla trött. Vill kunna sova nu. Men jag kan inte. Frågan är varför? Jag funderar kanske för mycket. Jag är en såndär "tänkare". Det kan faktiskt vara possetivt. Vilket det oftast är. Esch, vad fan svamlar jag om? Jag ska nog sätta på ett avsnitt av gossip girl. Föresten så vill jag shoppa. Nu. Är sjukt sugen på en snygg skjorta. Får väl pallra mig till göteborg någon dag. Imorgon ska jag iallafall inte göra det. För då ska jag nog ta mig fan plugga. Jag måste faktiskt göra det. Ligger efter med en del i skolan. Inte bra Madeleine. Inte bra.

Måste bara be om ursäkt för så jävla dålig uppdatering det senaste. Men jag har helt enkelt varit för upptagen. Oacceptabelt jag vet. Men nu ska jag sluta babbla. Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0