du saknar förmåga att förstå


Idag gjorde jag semlor till mig själv, mamma och pappa. Sedan gottade vi alla tre ner oss i soffan och kollade på en film. Bagdad café hette den, och den var faktiskt bra. Jag och pappa brukar inte ha samma smak på filmer men jag gillade denna. Sedan mötte jag upp Mikkan för att ta tåget in till Patrik, där även Calle och Anton befann sig. Men ofta vi litar på västtrafik liksom? Det kom fan inget jävla tåg. Västtrafik kan köra upp något. Thomas var snäll och körde oss in istället. Vi kollade på två filmer och göttade oss med godis. Nu mår jag illa. Jag blir äcklad av allt gott jag har tryckt i mig. Seriöst, nu måste jag fan börja träna. Kan inte bara leva på godis och sitta framför datorn hela dagarna långa. Känns typ som att det är det ända jag gör. Fast nä, kanske inte.

Jag är sjuk också. Har så jävla ont i halsen. Den är fan torr som papper. Sedan är jag också så jävla förskyld. Huvudvärken har börjat smyga sig på mig. Men har tryckt i mig alvedon. Snälla jag orkar verkligen inte bli sjuk. Nej nu blev det ett deppigt inlägg. Men jag är depp, faktiskt. Är trött på vissa människor och mig själv. När ska det få ett slut. Melissa Horn är bra iallafall. Tänkte somna till hennes fina röst.

Godnatt mina vänner och ovänner!

Kommentarer
Postat av: P,R

DET DÄR TYCKER JAG ÄR GOTT.

2010-02-21 @ 12:08:19
URL: http://ahdemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0