favoooorit tjejen








Nu sitter jag hemma hos Sara och har det mysigt. Vi har precis ätit mackor. Jätte gottit. Nu ska jag verkligen skärpa till mig med maten och äta regelbundet. Har nämligen haft sådanna jävla problem med magen det senaste. Så igår tog jag en tablett för magkatarr och det hjälpte faktiskt. Men pappa fick ju sig en frispel på att jag hade problem med magen och började genast tjata om maten. Det gamla vanliga tjatet. Men nu så är det skärpning. Dagen i skolan har varit svettig. Haha, vi har slitet som djur idag igen. Men idag hade vi live sändning i radion. Till en början gick det åt skogen rent ut sagt, både jag och Johanna fick skrattanfall. Men efter att Tommy blev lite besviken på oss så var vi tvungna att skärpa till oss lite. Så det gick väl fint. Efter skolan blev det en fika med min babes Mikkan, Patrik och Johanna. Alltid lika trevligt.

föresten så vill jag tillägga att Sara är bäst i hela världen. Åhhhh jag är så glad att jag har henne.
Nu måste vi sticka. Men vi hörs sen!
puss löööööööööve

Kommentarer
Postat av: kusin

nog för att sara är himla bra va, men jag vet att jag alltid har varit och alltid kommer bara din number one! ;)

2010-02-11 @ 23:16:27
Postat av: Sara

du är bäst i världen babyyyyyy!!

2010-02-12 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0