fina stunder

Nu är jag så mätt va. Känns som att jag inte har gjort något annat än ätit. Kvällen började med att jag, Johanna, Agge, Cissi, Frida och Bella samlades på musses för en födelsedagsmiddag. Ni kan säkert ana vem vi hade middagen för, haha. För min del blev det Tavuk sis med refflad potatis. Hur gött som helst. Och eftersom att Agnes fyllde 18 så beställde hon in en flaska vin. Jag längtar tills jag fyller år. Mikkan den jäveln fyller år om 15 minuter. Låt tiden gå fort snälla! Som jag lovade tog jag med mig kameran. Så bilder kommer här.







Jag tror att det var allt för ikväll. Nu är jag så jädrans trött och sängen kallar. Fast vet ni vad? Jag är ledig imorgon. Så gött va!

godnatt på er


Kommentarer
Postat av: cecilia rosell

Vad hade jag väntat mig..

2010-02-03 @ 12:51:37
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0