gott folk

Jag pluggar som ett as. Sov en liten stund innan jag började med att skriva min bokrapport. Är strax klar med den. Men direkt efter det så ska jag skriva min novell. Det är dock lite svårare. Ikväll ska jag på middag på musses tillsammans med några goa tjejor. Vi ska fira Aggisen serrni. Det är därför jag måste ligga i med pluggningen, måste nämligen redovisas lite senare ikväll. Känns verkligen skönt när man tar tag i saker som man måste göra.

Ikväll skall jag faktiskt ta med mig kameran så ni kan ju alltid hoppas på lite roliga bilder. Frågan är ju vad man ska käka. Kanske laxfjäril? Kanske tavuk? Spännande slutresultat där. Annars då? Vad fan är det som händer med sveriges väder? Jag orkar inte med all snön. Går knappt att ta sig till skolan på morgonen på grund av jävla västtrafik. Finns nog inget jag hatar mer än det alltså. Fan, nu blev jag på dåligt humör också. Dom kan hoppa upp och ta sig någonstans. Visst? Bra!

löööööööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0