Hanna med H

Den filmen har jag precis kollat klart på. Det gjorde jag endast av en anledning, och det är bara för att babe är med där. Joel Kinnaman. Hur får man ens lov att vara så snygg? Det är fan inte okej asså. Man blir ju inte lite avis på tjejen som får ligga under honom. Jag är imponerad av filmen i sin allmänhet. Den ser faktiskt rätt B ut. Men jag gillade den starkt. Men Joel gjorde ju såklart lite av jobbet. Men den är helt klart sevärd. Kolla in klippet här nedan. Han är la för söt. Ler med hela kroppen när jag tittar på det.


GÖLLIGT VA!
Jaja. För att inte sitta här och glo så ska jag göra mig en kopp te. Det behöver min hals.
Vi hörs senare mina små söta och rara. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0