jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Nu om en liten stund skall jag sova.
Har precis lyssnat på pappas tjat om allt mellan himmel och jord. "För ditt eget bästa madeleine" dom orden är så utjatade va. Förlåt för dålig uppdatering men det har varit mycket i huvudet igen. Kan lätt bli så. Har tyvärr inga färska bilder att slänga in heller. Så ursäkta det också! dagen har spenderats i göteborg tillsammans med Sara. Och efter att ha gått på stan i ca 3 timmar och inte hinnat någonting kan man lugnt säga att jag var måttligt irriterad. Eller okej, jag fick med mig ett par strumpbyxor. Lila dessutom men ändå liksom.

Tänkte kanske ta mig en runda på stan imorgon också. Min mamma ligger sjuk och jag har känt mig hängig hela dagen. Skulle fan inte förvåna mig om sjukdomen smyger sig över på mig också. Jag har alltid sån jädrans tur! Men nu är det dags att sova innan jag somnar här och nu.

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0