kassawebcambilder








Här är några få webcam bilder som vi tog igår. Såklart att jag tog kort med min kamera också men dom bilderna kommer upp lite senare för just nu håller jag på att kolla på vampires diare. Våran vistelse på hotellet var verkligen hur mysig som helst. Minuset var att vattnet i jacuzzin var inte alls så varmt som vi hade förväntat oss. Det känns redan lite konstigt att ligga hemma i sin egna säng. Vi som sov så gott i den stora sköna sängen. Tack för en fin kväll min kära Sara. Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.

Nu ska sysselsätta mig med annat. Men om någon timma eller två så kommer kamerabilderna upp.
Pussbajs

Kommentarer
Postat av: Sara

tack själv hjärtat! älskar dig mer <3

2010-02-14 @ 01:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0