mysfaktor är lika med hög














Där fick ni en go bildbomd. I know you love it. Sista posebilden är rätt smickrande ändå. He He. Dagen började med en skön sovmorgon. Sedan gjorde vi oss ordning i lugn och ro för att sedan ta en tripp till götet. Jag fick köpt en mössa faktikskt. Min gamla försvann ju på något jävla vänster. Vi åt sushi också. Jag gillade det faktiskt, konstigt nog med tanke på hur kräsen jag är. Sedan gick vi till vanilj där vi först köpte oss varsin rabarberpaj, sen varsin brocolli och ädelost paj. Sist men inte minst tryckte vi i oss vit chockladmousse med hallon. Vi var ett gött gäng också. Jag, Sara, Patrik, Alex, Pfister och Rasmus. Trevlans som faa-aan.

Nu ska jag och firren sova.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0