smile



Jag och mina konstiga miner säger jag bara. Lite ocharmigt sådär. Men det gillar vi.
Denna jävla dagen startade fan inte bra. Jag försov mig. Fick stressa som ett jävla as för att komma i tid. Pappa fick köra mig eftersom att jag aldrig skulle hinna med tåget. Han inte äta någon frukost heller. Började med radio och slutade med radio. Jag och Johanna slet som djur för att hinna klart. Jag hann inte ens titta in i matsalen för att jag var tungen att göra klart radio arbetet om OS i Turin 2006 som skall sändas imorgon någongång vid tre tiden. Innan det ska vi även sända live och prata om kända alingsåsare. Så dagen tillbringades även åt att ringa bolibomba Markus. Markus Granseth. Några av er kanske vet vem han är, och några gör det väl inte. Men det var den skönaste människan jag har intervjuvat på länge. Han var social och rolig på alla sätt och vis. Vi pratade länge utöver intervjuvn. I slutet var det mer han som ställde frågor till mig. Han frågade blandannat om vad jag skulle göra efter gymnasiet. Innan vi skulle lägga på frågade han vad jag hette och så sa han "vi ses på facebook". Ja, jag vet. Är så illa tvungen att skryta lite. Han är ju ändå lite kändis. Haha!

Sedan tog jag tåget in till göteborg och min kära farmor. Vi satt länge och pratade. Hon gjorde god mat. Som vanligt. Vi satt även flera timmar vid datorn eftersom att hon fortfarande håller på att lära sig. Det var faktiskt kul att hjälpa henne. Nu lär jag få ännu fler mail än innan. Men det uppskattas. Hon är ta mig fan världens bästa 86 åring. Jag ska till henne nästa vecka också. Då ska vi åka och handla och sedan laga lax. En av mina favvis rätter. Sedan fick jag ta det det förbannade tåget hem igen. Seriöst jag dödar snart varenda en som jobbar på västtrafik. Eller så köper jag in nya tåg som funkar och är gjorde för kyla. Men jag och Alexander hade det trevligt på tåget ändå. Vi satt och kollade på Alvin och gänget på hans ipod. Nu är det läggdags för min del. Blir en lång dag imån!

Sov så gott mina vänner.
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0