snuvahuvudvärkhostahalsont

Allt på en gång. Mår inte alls bra. Skolan får vänta, jag har sjukanmält mig. Egentligen måste jag till skolan men såhär förskyld har jag inte varit på länge. Natten blev lång, sov knappt någonting. Mamma kom upp och la sig hos mig en stund. Myspys va!

Tänkte slänga upp en bild på linnet jag köpte herromdagen.


Det är paljetter. Massor av dem. Pyttesmå!
Jag är jätte nöjd. Den kanske inte är något man använder till vardags men passar perfekt när det kommer till lite mer uppklätt. Passar bra under en kavaj. Från början trodde jag att det var massa moln på den. Men har nu insett att det inte alls är moln utan små fina rosor. Jaja, nu ska jag kolla på film. Men vi hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0