stay strong

Om en litenliten stund slocknar jag. Mina ögonlock är snart helt stängda. Fia står i duchen och lär snart klampa in i mitt rum och tända lampan. Är osugen på ljus måste jag säga. Jag har precis duschat så varmt att jag är helt flammig. Känner mig som en riktigt brasa, hehe. Konstigt nog är jag på bra humör trots att jag inte köpte ett piss i göteborg. Hittar fan ingenting. Eller okej ett nagellack men det är inget som behövs att nämnas. Men nu gjorde jag det i vilket fall som helst. Jag får la ta en runda på stan imorgon också och se om jag kan få med mig något då. Fast fan, imorgon skall vi ta nya passfoton. Och dom korten blir man fan aldrig bra på. Behöver nog inte känna mig ensam om det.

 
En liten halvsleten bild på mig bjuder jag på såhär på kvällskvisten
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: cecilia rosell

Svarish : Det var DU som började ;)

2010-02-04 @ 17:16:17
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0